Dzisiaj (17 stycznia) doszło do podpisania umowy pomiędzy Kolejami Mazowieckimi, a Stadlerem, na dostarczenie 71 elektrycznych zespołów trakcyjnych. Zamówienie ma zostać zrealizowane w zakładzie w Siedlcach, co wiąże się z nowymi zatrudnieniami.
fot. Stadler
Dzisiaj (17 stycznia) doszło do podpisania umowy pomiędzy Kolejami Mazowieckimi, a Stadlerem, na dostarczenie 71 elektrycznych zespołów trakcyjnych. Zamówienie ma zostać zrealizowane w zakładzie w Siedlcach, co wiąże się z nowymi zatrudnieniami.
Koszt zamówienia, to ponad 2,2 mld zł brutto. To największy zakup w historii polskich spółek kolejowych. Pociągi mają zostać dostarczone do 2022 roku.
- Bardzo się cieszymy, że dostarczymy naszemu klientowi – Kolejom Mazowieckim – kolejne niezawodne, bezpieczne i komfortowe pojazdy. Będą to pociągi Flirt najnowszej generacji – nowoczesne, energooszczędne elektryczne zespoły trakcyjne, które są znane i lubiane przez pasażerów na Mazowszu – mówi dla portalu Rynek Kolejowy Peter Spuhler, właściciel grupy Stadler.
Zamówienie ma zostać zrealizowane w Siedlcach.
– Będziemy mogli zatrudnić od 200 do 300 nowych pracowników – powiedział Spuhler.
(za Rynek Kolejowy)
najstarsze
najnowsze
popularne