Serwisowanie BMW M. O czym trzeba pamiętać

Mazowsze

. 2019-10-30 08:22:14 liczba odsłon: 1871
Artykuł
sponsorowany
.

.

Marka BMW od zawsze wzbudza emocje. Bezkompromisowy design i osiągi – oto z czym się kojarzy. Dotyczy to zwłaszcza klasycznych modeli serii 3 czy 5. Ale szybsze bicie serca pojawia się także przy serii 2 czy 4. Zwłaszcza kiedy samochód jest dodatkowo oznaczony literą M. BMW M to bestie spuszczone ze smyczy. Trzeba dużych umiejętności, aby je ujarzmić. Ale trzeba też dużej wiedzy, aby o nie zadbać.

Ponad 40 lat tradycji

W 1972 roku koncern BMW przeszedł rewolucję. Na jego czele stanął młody zespół, pełen pasji i nowych pomysłów. I właśnie te cechy miały przyświecać kolejnemu rozdziałowi w historii producenta z Bawarii. Sporty samochodowe miały zostać zdominowane przez Niemców. Wszyscy wiedzieli jednak, że te auta będą przyciągać także codziennych maniaków motoryzacji. Tak było, jest i będzie. Któż by nie chciał mieć kultowego dziś BMW 3.0 CSL?

Z biegiem czasu i rozwojem technologii, samochody z „emką” stawały się coraz mocniejsze i coraz dziksze. Tylny napęd, z którego słynie koncern, w połączeniu z diabelskimi wręcz osiągami, powodują, że te samochody są równie niebezpieczne, co fascynujące. Naprawdę trzeba umieć jeździć, aby w pełni poczuć radość z prowadzenia M3, M2 czy nawet kompaktowego M1.

Wyjątkowe komponenty, wyjątkowe wrażenia

Na pierwszy rzut oka trudno zauważyć jakieś wielkie różnice między „emką” a standardowym modelem BMW. Jest to raczej kosmetyka – inne zderzaki, wloty powietrza. Prawdziwe zmiany są tam, gdzie ich nie widać z zewnątrz. Potężny silnik, wyczynowy wydech, który przy wciśnięciu gazu zatrzęsie całą okolicą czy ceramiczny układ hamulcowy – w końcu kilkusetkonny potwór musi spełniać wszystkie normy bezpieczeństwa. W przypadku limitowanych serii M Performance od razu widać, z czym mamy do czynienia. Dużo agresywniejszy wygląd, sportowe oklejenia czy dynamicznie wyglądające lusterka. Te modele są przeznaczone dla prawdziwych fanatyków marki.

O potwora też trzeba dbać!

W przypadku tak drogich samochodów potrzeba naprawdę profesjonalnego podejścia. Serwis BMW Warszawa Autoreduta to idealne miejsce, aby oddać swojego drogowego potwora. Fachowcy z wieloletnim doświadczeniem dokładnie wiedzą jak zabrać się za naprawę. Bo tu przyda się dawka dużej wiedzy, która pozwoli kompleksowo zająć się skomplikowanymi układami. Właściciel natomiast nie musi się niczym przejmować – auto odbierze w stanie jak z fabryki, a dodatkowo nad wszystkim będzie czuwać concierge, indywidualnie zajmujący się danym autem. Wszystko po to, aby mieć jak najmniej zmartwień na głowie. Wyjątkowy samochód to wyjątkowy właściciel. Wymagają więc niecodziennego podejścia, które w warszawskim serwisie BMW jest standardem.

Czytaj także

Klauzula informacyjna
Szanowny Użytkowniku

Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. Portal tygodniksiedlecki.com używa cookies (ciasteczek), aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” i jej Zaufani Partnerzy używają plików cookies, aby wyświetlać swoim użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy. Korzystanie z naszego serwisu oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak, aby nie pobierała ona ciasteczek.