My, wydawcy gazet lokalnych ze zdumieniem przyjęliśmy odmowę kolportażu przez firmę Jeronimo Martins prasy lokalnej w sieci Biedronka. Uważamy, że jest to sprzeczne z deklaracją, iż Biedronka wspiera małą przedsiębiorczość.
.
My, wydawcy gazet lokalnych ze zdumieniem przyjęliśmy odmowę kolportażu przez firmę Jeronimo Martins prasy lokalnej w sieci Biedronka. Uważamy, że jest to sprzeczne z deklaracją, iż Biedronka wspiera małą przedsiębiorczość.
Wydawcy gazet lokalnych od wielu lat starają się, by prasa ta znalazła się na półkach sieci Biedronka. Jej markety powstają już nie tylko w dużych i mniejszych miastach, jest ich coraz więcej także
w mniejszych miejscowościach. Wypierają małe sklepy, wiele z nich jest zamykanych, inne ograniczają działalność. A to właśnie te punkty handlowe są podstawą kolportażu gazet lokalnych w środowisku wiejskim, ale też na miejskich osiedlach. Likwidacja takich sklepów sprawia, że kurczy się sieć dystrybucji gazet.
Dlatego staraliśmy się i staramy o to, by gazety lokalne znalazły się w sprzedaży w sieci Biedronka. Spotykamy się nie tyle z odmową, co brakiem chęci przeprowadzenia jakichkolwiek rozmów na ten temat ze strony firmy Jeronimo Martins.
Ostatnio sieć Biedronka ogłosiła, że w związku z epidemią koronawirusa otwiera się na małych, lokalnych przedsiębiorców, że chce ich wspierać, oferując ich produkty na swoich półkach. W ślad za tą deklaracją wydawcy gazet lokalnych złożyli swoje oferty. Żaden z nich nie otrzymał odpowiedzi na swoją propozycję. W związku z tym uważamy, że deklaracja sieci Biedronka, że chce ona wspierać polską drobną przedsiębiorczość jest niezgodna z faktem, jakim jest odmowa sprzedaży gazet lokalnych, a nawet podjęcia rozmów na ten temat.
najstarsze
najnowsze
popularne