reklama

Najlepszy nośnik reklamy na targi wystawiennicze? Rollupy!

Mazowsze

. 2020-06-03 13:28:58 liczba odsłon: 171
Artykuł
sponsorowany
.

.

Prowadzenie firmy wymaga dotarcia z jej ofertą do potencjalnych klientów.

reklama

Nie ma znaczenia, czy jest to jednoosobowy warsztat ślusarski, lokalna kawiarnia, czy duże przedsiębiorstwo produkcyjne. Ich utrzymanie się na rynku zależy od obrotów, a te – od skutecznej reklamy. Jedną z form promocji firm są targi wystawiennicze, a najlepszym nośnikiem reklamy na niej – rollupy.

Czym jest rollup reklamowy?

Zaletą dobrego i funkcjonalnego nośnika reklamy jest możliwość jego szybkiego złożenia i rozłożenia w miejscu ekspozycji, wygodnego przeniesienia oraz wymiany materiału reklamowego. Wszystkie te cechy ma rollup. Zazwyczaj jest to trzyelementowa konstrukcja, złożona ze specjalnego stojaka, kasety oraz planszy z nadrukiem. Plansza jest zwijana na specjalny wałek, co pozwala na umieszczenie jej wewnątrz kasety po zakończeniu prezentacji.

Rollup reklamowy standard

Jednym z wariantów takiego nośnika jest rollup dwustronny. Charakteryzuje się on specjalnym systemem montażu na stojaku, dzięki czemu obie powierzchnie planszy są dobrze widoczne dla odbiorców. Pozwala to na umieszczenie na niej dwóch projektów graficznych. Tego typu rollup reklamowy możesz zamówić w firmie OpenPrint, specjalizującej się w wykonywaniu nadruków na planszach. Różne rozmiary rollupów pozwalają też na dopasowanie wielkości nośnika do potrzeb konkretnego projektu czy miejsca ekspozycji.

Czym wyróżnia się rollup reklamowy?

Aby rollup spełniał swoje zadanie, powinien być dobrze widoczny dla odbiorców. Dlatego dobór właściwego modelu jest uzależniony od miejsca jego wystawienia oraz od warunków, jakie panują w pomieszczeniu. Im większa jest przestrzeń ekspozycyjna, tym pokaźniejsza powinna być plansza z reklamą. Wymiary rollupa mają również duże znaczenie dla czytelności kompozycji graficznej oraz zawartych w niej szczegółów. Idealny projekt pozwala na odczytanie napisu i zinterpretowanie obrazu nawet z dużej odległości. Więcej przydatnych wskazówek na temat projektowania rollupów jednostronnych znajdziesz w tym artykule: https://www.asta24.pl/2020/04/22/rollup-skuteczny-nosnik-reklamowy-w-niskiej-cenie.

Inne wymogi powinien spełniać rollup dwustronny. Ze względu na formę ekspozycji grafiki umieszczone po obu stronach planszy nie mogą wzajemnie się przenikać. Aby tego uniknąć, nadruki wykonuje się na specjalnych tkaninach blockout. Są one bardzo zwarte i całkowicie blokują przenikanie światła. Rollup wykonany z takiego materiału gwarantuje czytelność nadruku po każdej ze stron, nawet przy kierunkowym oświetleniu.

Roll-up dwustronny od OpenPrint

Wybór idealnego rollupa wymaga też uwzględnienia warunków, w jakich będzie on prezentowany. W miejscach o dużym natężeniu ruchu czy narażonych na podmuchy wiatru lepszym rozwiązaniem będzie konstrukcja o dużej masie własnej. Nośniki z kasetą o wadze około 4 kg będą znacznie stabilniejsze niż ich o połowę lżejsze odpowiedniki.

Zalety rollupów

Rollupy są nośnikami reklamy o wielu zaletach. Do tych najważniejszych zaliczają się:
⦁ mobilność – możliwe jest wygodne przeniesienie konstrukcji w specjalnie dostosowanej torbie oraz bezpieczne magazynowanie nośnika,
⦁ łatwość montażu i demontażu – dzięki niej możesz w kilka minut ustawić rollup w sąsiedztwie stoiska wystawienniczego czy nawet na ulicy przed wejściem do sklepu,
⦁ możliwość wymiany planszy z nadrukiem reklamowym – sprawia, że nośnik ma wielokrotne zastosowanie, a nowy projekt rollupa jest tańszy niż zakup kompletnego systemu ekspozycji reklamy,
⦁ różne rozmiary rollupów, co oznacza, że możesz dopasować ten nośnik do specyfiki Twojej reklamy,
⦁ szerokie możliwości wykorzystania – nie tylko na targach wystawienniczych.
Rollupy reklamowe o największych wymiarach i masywnej konstrukcji doskonale sprawdzają się jako elementy stoiska na targach wystawienniczych. Nie jest to jednak ich jedyna funkcja. Nośnik tego typu możesz umieścić w holu galerii handlowej, w księgarni, jako reklamę nowej książki, w banku, w celu zaprezentowania atrakcyjnego produktu finansowego, na evencie plenerowym oraz w setkach innych miejsc.

Czytaj także

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Klauzula informacyjna
Szanowny Użytkowniku

Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. Portal tygodniksiedlecki.com używa cookies (ciasteczek), aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” i jej Zaufani Partnerzy używają plików cookies, aby wyświetlać swoim użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy. Korzystanie z naszego serwisu oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak, aby nie pobierała ona ciasteczek.