reklama

Innowacyjne sposoby na promocję produktów, dzięki którym wyróżnisz się na tle konkurencji

Mazowsze

. 2021-05-13 15:19:54 liczba odsłon: 275
Artykuł
sponsorowany
.

.

Myślisz, że wyróżnienie się czymś na tle konkurencji jest w dzisiejszych czasach praktycznie niemożliwe? Uważasz, że na skuteczny marketing mogą pozwolić sobie tylko najwięksi gracze na rynku? Nic bardziej mylnego! Istnieją metody, dzięki którym klienci dostrzegą twoją markę i zapamiętają ją na długo. Co więcej, działania promocyjne nie muszą pochłaniać zawrotnych sum pieniędzy, wystarczy tylko kilka dobrych pomysłów. Oto one:

reklama

 

  1. Oryginalne opakowanie kluczem do sukcesu

Jakość towaru ma olbrzymie znaczenie, ale i opakowanie jest bardzo istotne. Ono także może stać się nośnikiem reklamowym, który przyczyni się do wzrostu sprzedaży. Wystarczy zamówić spersonalizowane opakowania reklamowe. Można umieścić na nich nazwę firmy, hasło, logo lub grafikę kojarzoną z marką. Na stronie: https://zpapieru.pl/pudelkareklamowe, zamówisz opakowania idealnie dostosowane do produktu pod względem wymiarów, gabarytów, ale i pod względem charakteru marki. Graficy przygotują unikalny projekt, który będzie odznaczał się wysoką jakością wykonania i oryginalnym designem, a jeśli wybierzesz opakowanie z dodatkowym zabezpieczeniem, nawet szczególnie delikatne towary zyskają perfekcyjną ochronę. Właściciele sklepów online powinni także rozważyć zakup kartonów z nadrukiem. Pudełko z grafiką lub hasłem reklamowym z pewnością wyróżni się na tle setek zwykłych szarych kartonów, a nowoczesny wygląd sprawi, że kupujący lepiej ocenią twój sklep. Zdaniem ekspertów, spośród wielu produktów podobnej jakości klienci najczęściej wybierają bowiem ten, który odznacza się atrakcyjnym designem. Warto więc zainwestować w solidne i estetyczne opakowania. Dzięki temu sklep zyska na popularności. Jeśli decydujesz się na taką formę reklamy, zajrzyj na stronę: https://zpapieru.pl/. Tam możesz zamówić kartony z nadrukiem dostosowane do wysyłki różnego rodzaju przedmiotów.

  1. Gadżety zawsze skuteczne

Rozdawanie gadżetów firmowych to sprawdzona metoda reklamy. Najlepiej przygotować specjalne pakiety promocyjne. Na stronie: https://zpapieru.pl/torbypapierowe zamów torbę z nadrukiem, a potem umieść w niej kalendarz, długopis, notes lub inne gadżety reklamowe. Taki zestaw można dołączać do zamówień za większą sumę pieniędzy lub wręczać kontrahentom. Pamiętaj, że gadżety reklamowe muszą być użyteczne i odznaczać się niebanalnym wyglądem. Tylko wtedy ludzie rzeczywiście będą chcieli ich używać, a przez to promować markę w swoim środowisku.

  1. Załóż bloga

Zaoferuj swoim klientom coś więcej niż same produkty – pokaż im jak ich używać. W tym celu załóż bloga, na którym będziesz publikować krótkie poradniki. Jeśli sprzedajesz aparaty, podpowiedz klientom jak robić dobre zdjęcia. Jeśli oferujesz instrumenty muzyczne, wrzucaj nagrania z lekcjami gry. Jeśli sprzedajesz kosmetyki, pokaż jak zrobić makijaż na różne okazje w zgodzie z aktualnymi trendami. Gdy zadbasz o wysoki poziom treści wrzucanych na bloga, z czasem zyskasz popularność wśród internautów i udowodnisz, że jesteś profesjonalistą oferującym w swoim sklepie wyłącznie najlepsze produkty.

  1. Nagraj spot reklamowy

Nagrywanie dobrej jakości spotów nie musi kosztować tysięcy złotych. Spot można stworzyć samodzielnie. Wystarczy telefon, ciekawy pomysł i prosty program do obróbki filmów. Co można pokazać w spocie? Zademonstruj swoje towary, opowiedz o idei, którą kierowałeś się, zakładając firmę, pokaż pracę zespołu, zaprezentuj rezultaty, jakie można osiągnąć po zastosowaniu twojego produktu. Pamiętaj, że spot musi być krótki i powinien posiadać napisy. Większość materiałów wideo oglądana jest przy włączonym dźwięku. Może więc okazać się, że to warstwa wizualna będzie miała największe znaczenie.

  1. Wyeksponuj na swojej stronie rekomendacje i opinie klientów

Realizujesz zamówienia dla dużych firm? Zamieść na swojej stronie rekomendacje zadowolonych kontrahentów. Zachęcaj także klientów do dodawania opinii na temat zakupionych produktów. Możesz zrobić to chociażby za pomocą kilkuprocentowego rabatu dla komentujących. Ważne, by na stronie firmy pojawiły się głosy potwierdzające jakość świadczonych usług. Pamiętaj, że nie ma lepszej rekomendacji niż opinia zadowolonego użytkownika.

Chcesz odnieść sukces na rynku? Musisz zainwestować w reklamę. Oryginalny pomysł i precyzyjna strategia marketingowa stają się koniecznością nawet w przypadku niewielkich firm. Zacznij więc od zastosowania 5 prostych metod, które pozwolą ci wyróżnić się na tle konkurencji i zwiększyć zyski. 

Czytaj także

reklama
reklama
reklama
Klauzula informacyjna
Szanowny Użytkowniku

Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. Portal tygodniksiedlecki.com używa cookies (ciasteczek), aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” i jej Zaufani Partnerzy używają plików cookies, aby wyświetlać swoim użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy. Korzystanie z naszego serwisu oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak, aby nie pobierała ona ciasteczek.