A dzwoń Pan!

Siedlce

Mariola Zaczyńska 2010-12-23 10:56:18 liczba odsłon: 5165

Niektórzy siedleccy klienci Netii od 3 dni nie mają kontaktu ze światem.

Konsultanci infolinii informują ich, że abonenci są "przepinani" na szybsze łącza. - Data uruchomienia mojego telefonu przesuwana jest z dnia na dzień - mówi jeden z abonentów. - Aby zgłosić awarię, wydzwaniałem po kilka godzin w ciągu dnia.
Gdy abonenci dodzwonią się na infolinię, odsyłani są do działu technicznego. Połączenie się ciągle rwie. Trzeba dzwonić jeszcze raz i jeszcze raz... - Dzisiaj w końcu poinformowałem o awarii - kontynuuje abonent. - Teraz  technicy mają 24 godziny, by "podjąć" zgłoszenie. Zaraz zaczynają się święta. Ciekawe, jak długo będę pozbawiony telefonu i internetu. (MZ)
Komentarze (6)

Komentarz został dodany

Twój komentarz będzie widoczny dopiero po zatwierdzeniu przez administratora

Dodanie komentarza wiąże się z akceptacją regulaminu

  • najstarsze

  • najnowsze

  • popularne

Klauzula informacyjna
Szanowny Użytkowniku

Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. Portal tygodniksiedlecki.com używa cookies (ciasteczek), aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” i jej Zaufani Partnerzy używają plików cookies, aby wyświetlać swoim użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy. Korzystanie z naszego serwisu oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak, aby nie pobierała ona ciasteczek.