Mors z Łukowa

Mazowsze

Piotr Giczela 2013-12-08 12:05:21 liczba odsłon: 5499
Kadr z filmu Rafała Buczka.

Kadr z filmu Rafała Buczka.

Wszyscy wokół narzekają na złe warunki atmosferyczne. Na drogowców, służby komunalne, itp. Czy są ludzie, którzy cieszą się z zimy, a dodatkowo z tego, ze wieje orkan? Okazało się, że są! Na YouTube został zaprezentowany filmik nakręcony 6 grudnia przez łukowianina, Rafała Buczka, który studiuje na Akademii Morskiej w Gdyni. Zobaczcie co oni tam robili w huraganowe mikołajki!

– Jestem studentem studiów inżynierskich poświęconych turystyce. Mam za sobą trzy lata, teraz piszę pracę inżynierską na temat logistyki wypraw rowerowych – powiedział nam R. Buczek. – Od początku studiów w Gdyni działam w Wodnym Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowym. Naszym ratowniczym zwyczajem są kąpiele w Bałtyku bez względu na pogodę. W ubiegłym tygodniu nie dostrzegliśmy przeciwskazań do naszego cyklicznego morsowania.

Na YouTube i na Facebooku można znaleźć jeszcze inne relacje filmowe i fotograficzne z... niecodziennego plażowania o dość dziwnych porach roku. Cieszymy się, że jednym ze śmiałków jest „nasz człowiek”, rozsławiający Łuków w Polsce. Brawo! Życzymy dużo zdrowia! (pgl)

Komentarze (14)

Komentarz został dodany

Twój komentarz będzie widoczny dopiero po zatwierdzeniu przez administratora

Dodanie komentarza wiąże się z akceptacją regulaminu

  • najstarsze

  • najnowsze

  • popularne

Czytaj także

Klauzula informacyjna
Szanowny Użytkowniku