Wszystko jest na sprzedaż. Tylko jak się dobrze wyróżniać?
Wszystko jest na sprzedaż. Tylko jak się dobrze wyróżniać?
Moda, trendy, media społecznościowe wytyczają określone standardy i za nimi większość z nas stara się podążać. Bez nich nie istnieje marka m.in. miejsca. Samorządy starają się obecnie tworzyć niepowtarzalny, atrakcyjny wizerunek swoich miast, gmin i powiatów. Wypracowana silna marka przekłada się na atrakcyjność turystyczną, inwestycyjną. Taką markę należy dobrze wykreować, a potem nią zarządzać. Jak to robić dowiedzieli się uczestnicy V Kongresu Promocji Mazowsza.
Wiedzą, doświadczeniem o kreowaniu marki dzielili się uczestnicy zorganizowanego przez samorząd województwa kongresu promocji Mazowsza. Efekty zdobytej wiedzy możemy zobaczyć już niebawem, gdyż samorządy bardzo mocno pracują nad tym, by się wyróżniać na tle innych i skutecznie sięgają po nowoczesne narzędzia marketingowe.
Podczas tegorocznego kongresu wręczono Certyfikat za Najlepszy Produkt Turystyczny Mazowsza 2015. Otrzymał go „Air Show Radom” oraz projektu „Zielone Świątki na Urzeczu”. (Bono)