Kreowanie marki

Mazowsze

Bożena Nowotniak 2015-10-09 10:58:37 liczba odsłon: 2177

Wszystko jest na sprzedaż. Tylko jak się dobrze wyróżniać?

Moda, trendy, media społecznościowe wytyczają określone standardy i za nimi  większość z nas stara się podążać. Bez nich nie istnieje marka m.in. miejsca. Samorządy starają się obecnie tworzyć niepowtarzalny, atrakcyjny wizerunek swoich miast, gmin i powiatów. Wypracowana silna marka przekłada się na atrakcyjność turystyczną, inwestycyjną. Taką markę należy dobrze wykreować, a potem nią zarządzać. Jak to robić dowiedzieli się uczestnicy V Kongresu Promocji Mazowsza.

Wiedzą, doświadczeniem o kreowaniu marki dzielili się uczestnicy zorganizowanego przez samorząd województwa kongresu promocji Mazowsza. Efekty zdobytej wiedzy możemy zobaczyć już niebawem, gdyż samorządy bardzo mocno pracują nad tym, by się wyróżniać na tle innych i skutecznie sięgają po nowoczesne narzędzia marketingowe.

Podczas tegorocznego kongresu wręczono Certyfikat za Najlepszy Produkt Turystyczny Mazowsza 2015. Otrzymał go „Air Show Radom” oraz projektu „Zielone Świątki na Urzeczu”. (Bono)

Komentarze (0)

Komentarz został dodany

Twój komentarz będzie widoczny dopiero po zatwierdzeniu przez administratora

Dodanie komentarza wiąże się z akceptacją regulaminu

Czytaj także

Klauzula informacyjna
Szanowny Użytkowniku

Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. Portal tygodniksiedlecki.com używa cookies (ciasteczek), aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” i jej Zaufani Partnerzy używają plików cookies, aby wyświetlać swoim użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy. Korzystanie z naszego serwisu oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak, aby nie pobierała ona ciasteczek.