Internauci mają problem.
fot. A. Król
Internauci mają problem.
Jednego dnia ponad 300 internautów z Sokołowa Podlaskiego miało ten sam problem: Stracili łączność z siecią, a dostawca internetu - Telefony Podlaskie, oświadczał, że muszą poradzić sobie sami.
Schemat był ten sam. Router przestawał działać, internauta zgłaszał awarię do Biura Obsługi Klienta. Wtedy do abonenta przyjeżdżał pracownik firmy i wyjaśniał, że winę za usterkę ponosi wirus, który zaatakował wszystkie routery tego typu w mieście. A urządzenie klienta nieszczęśliwie należy akurat do tych zaatakowanych.
I dopiero tu abonentów spotykało naprawdę niemiłe zaskoczenie. Dowiadywali się, że muszą radzić sobie sami. Mało tego - w pewnym sensie sami są sobie winni. Bo podpisując umowę z dostawcą internetu, zgodzili się na proponowane przez niego warunki i wykupili router na własność. Teraz są jego właścicielami, więc spółka nie ma prawa dokonywać napraw ani wymienić urządzenia na nowe, sprawne.
najstarsze
najnowsze
popularne