Sponsorów nam przybywa
Mazowsze
(jj)
0000-00-00 00:00:00
liczba odsłon: 4744
Coraz częściej zaglądają do nas dziewczyny chętne do wzięcia udziału w wyborach miss, dołączają też sponsorzy. W zeszłym tygodniu kilka kolejnych firm zgłosiło chęć sponsorowania konkursu Miss Polonia Ziemi Siedleckiej 2009 i Nastoletnia Miss Ziemi Siedleckiej 2009. Do grona naszych sponsorów dołączyły firmy: Iwonex, Budexpol i Zeltech.
Przypominamy, że mamy już wśród sponsorów firmę Reserved, która ufunduje dla naszej miss wycieczkę do krajów z basenu Morza Śródziemnego, Drogerię Uroda, która każdej z 20 naszych finalistek ofiaruje zestaw kosmetyków. Sześć uczestniczek konkursu otrzyma również zaproszenia do Pizzerii Verona. Wszystkie dziewczyny będą miały wykonaną profesjonalną sesję zdjęciową w Studiu Kodak Express Alicji i Krzysztofa Mioduszewskich. Podczas samego koncertu dziewczyny wystąpią w strojach firmy Dafne i Łuksja, natomiast bukiety przygotuje jak zawsze Maria Kurowska z Centrum Kwiatowego.
O wygląd dziewczyn podczas imprezy zadba Beata Krawczyk z Salonu Urody Beata.
Żeby wziąć udział w eliminacjach, należy zgłosić się do naszej redakcji z wypełnioną ankietą
i zdjęciem portretowym (ankiety można otrzymać w redakcji lub pobrać z naszej strony internetowej www.tygodnik.siedlecki.pl).
W tym roku dziewczyny nie ponoszą żadnych kosztów, wystarczy tylko wypełnić ankietę. Najpierw jednak należy się zapoznać z regulaminem, który również znajduje się na naszej stronie internetowej. O tytuł Nastoletniej Miss Ziemi Siedleckiej mogą się ubiegać dziewczyny w wieku od 15 do 17 lat, a o Miss Polonia Ziemi Siedleckiej dziewczyny w wieku 18-24 lata. Do konkursu mogą przystąpić dziewczyny z b. województwa siedleckiego, a także dziewczyny studiujące w Siedlcach, ale pochodzące z innych miast. Nastolatki muszą mieć pisemną zgodę rodziców na udział w konkursie.
Z przyjemnością powitamy również nowych sponsorów konkursu. Jeśli ktoś chciałby do nich dołączyć, prosimy o kontakt pod nr telefonu 507 004 907.
Zostało Ci do przeczytania 34% artykułu
Aby przeczytać całość kup e-wydanie nr 8/2009:
najstarsze
najnowsze
popularne