100 tysięcy zł w logo

Mazowsze

0000-00-00 00:00:00 liczba odsłon: 3151

Nowe logo Mazowsza zaprezentował 9 kwietnia, razem ze Strategią Promocji Województwa Mazowieckiego, marszałek województwa, Adam Struzik.

- Logo Mazowsza rozpoczyna się od litery M w kształcie serca, co świadczy o tym, że jest to region w centrum Polski - mówił podczas konferencji prasowej w Warszawie A. Struzik. 

- Słowo "Mazowsze" kończy się kropką, ma to oznaczać, że właśnie w tym regionie jest wszystko, czego potrzebuje turysta; nic dodać, nic ująć - dodała Maja Malinowska, która pracowała przy tworzeniu wpisanego w logo hasła "Mazowsze. Serce Polski".

Nowe logo będzie wykorzystywane jako oficjalny znak Mazowsza na dokumentach: urzędowych, reklamowych oraz promujących różne wydarzenia kulturalne i turystyczne w regionie. 

Pytany o koszty, marszałek A. Struzik powiedział, że opracowanie strategii wizerunkowej, razem z przeprowadzeniem badań, kosztowało 150 tys. zł, a opracowanie logo - 100 tys. zł. 

W drugiej połowie roku zaplanowano kampanię wizerunkową, m.in. wykorzystującą billboardy. Jej koszty nie są jeszcze znane.
(opr. Ana)

Komentarze (8)

Komentarz został dodany

Twój komentarz będzie widoczny dopiero po zatwierdzeniu przez administratora

Dodanie komentarza wiąże się z akceptacją regulaminu

  • najstarsze

  • najnowsze

  • popularne

Czytaj także

Klauzula informacyjna
Szanowny Użytkowniku

Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. Portal tygodniksiedlecki.com używa cookies (ciasteczek), aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” i jej Zaufani Partnerzy używają plików cookies, aby wyświetlać swoim użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy. Korzystanie z naszego serwisu oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak, aby nie pobierała ona ciasteczek.