Nowe logo Mazowsza zaprezentował 9 kwietnia, razem ze Strategią Promocji Województwa Mazowieckiego, marszałek województwa, Adam Struzik.
Nowe logo Mazowsza zaprezentował 9 kwietnia, razem ze Strategią Promocji Województwa Mazowieckiego, marszałek województwa, Adam Struzik.
- Logo Mazowsza rozpoczyna się od litery M w kształcie serca, co świadczy o tym, że jest to region w centrum Polski - mówił podczas konferencji prasowej w Warszawie A. Struzik.
- Słowo "Mazowsze" kończy się kropką, ma to oznaczać, że właśnie w tym regionie jest wszystko, czego potrzebuje turysta; nic dodać, nic ująć - dodała Maja Malinowska, która pracowała przy tworzeniu wpisanego w logo hasła "Mazowsze. Serce Polski".
Nowe logo będzie wykorzystywane jako oficjalny znak Mazowsza na dokumentach: urzędowych, reklamowych oraz promujących różne wydarzenia kulturalne i turystyczne w regionie.
Pytany o koszty, marszałek A. Struzik powiedział, że opracowanie strategii wizerunkowej, razem z przeprowadzeniem badań, kosztowało 150 tys. zł, a opracowanie logo - 100 tys. zł.
W drugiej połowie roku zaplanowano kampanię wizerunkową, m.in. wykorzystującą billboardy. Jej koszty nie są jeszcze znane. (opr. Ana)
najstarsze
najnowsze
popularne