Biznes w Siedlcach - jak zacząć działać w internecie?

Siedlce

. 2019-09-25 12:06:47 liczba odsłon: 1845
Artykuł
sponsorowany
.

.

Prowadzisz firmę w Siedlcach i już od jakiegoś czasu zauważasz, że klienci często docierają do ciebie z bardzo różnych źródeł: z polecenia, z banerów, kodów promocyjnych a także przez internet?

Coraz częściej internet stanowi jednak główne źródło pozyskania klientów, również dla biznesów niewielki i lokalny. Internet daje wiele możliwości promocji firmy, m.in poprzez:

  • pozycjonowanie stron - a więc wszelkie działania, które skutkują wyższą pozycją strony www w wynikach wyszukiwania;
  • Google Ads - czyli reklama usług lub produktów firmy w Google - zarówno tekstowa jak i banerowa czy produktowa;
  • social media: najbardziej popularny Facebook, ale również zyskujący na popularności Instagram czy TikTok. Do tego Pinterest, Snapchat lub Twitter. Wszystkie oferują wiele możliwości dotarcia do klienta, zarówno poprzez działania niepłatne jak i reklamę;
  • reklamę video, np. na Youtube;
  • współpracę z influencerami lub innymi podmiotami.

 

Kanały, które są wykorzystywane najczęściej przez lokalne firmy to pozycjonowanie stron oraz Google Ads. Jakie są ich różnice i co warto wybrać na początek?

Wahając się między SEO a Google Ads warto przede wszystkim wziąć pod uwagę swoją branże oraz konkurencję. Każda firma powinna podjąć decyzję bazując na indywidualnych danych i przeanalizować swoje cele przed doborem odpowiednich narzędzi. Jeśli zależy nam na szybkich wynikach wtedy na pewno najlepszym rozwiązaniem będzie Google Ads, natomiast jeśli szukamy dodatkowego źródła ruchu i mamy czas na to aby czekać na efekty, wtedy warto wybrać dodatkowo pozycjonowanie strony. Niemniej jednak pozycjonowanie stron oraz Google Ads bardzo dobrze ze sobą współgra. Chcąc pozyskać więcej klientów warto zastanowić się nad skorelowaniem działań na tych dwóch kanałach.

 

Co warto wziąć pod uwagę chcąc pozycjonować stronę internetową w Siedlcach?

 

Najistotniejszą kwestia w przypadku biznesów lokalnych, takich jak: fryzjer, kosmetyczka, piekarnia, apteka, przychodnia lekarska czy mechanik itp. jest zwrócenie uwagi na dostępność usług i produktów lokalnie. Pozycjonowanie lokalne można zacząć od bardzo prostej czynności, tj. stworzenia wizytówki Google Moja Firma. Uruchomienie tej usługi jest proste i dostępne dla każdego. Co więcej, działa niezależnie od tego czy posiadamy stronę firmową, czy nie.

 

Skoro pozycjonowanie stron jest również dla mniejszych firm, to ile to kosztuje?

 

Cena pozycjonowania stron zależy przede wszystkim od ilości fraz, na które chcemy pozycjonować naszą stronę internetową. Frazy te są zawsze określane na samym początku i dotyczą kluczowych usług lub produktów, które oferuje firma. Cena pozycjonowania strony firmy zlokalizowanej w Siedlcach będzie zdecydowanie niższa niż firmy, która oferuje swoje usługi i produkty na większą skalę. Proces wyceny usługi pozycjonowania strony dla każdej firmy zawiera:

  • przeprowadzenie audytu strony www,
  • audyt linków,
  • stworzenie strategii prac pozycjonerskich.

Następnie działania pozycjonera zawierają optymalizację witryny, wprowadzanie nowych treści pod kątem słów kluczowych oraz dodawanie linków. W razie potrzeby dodawane są dodatkowe podstrony (np. gdy strona to one page) lub zdejmowane są kary Google (bany oraz filtry).

Klauzula informacyjna
Szanowny Użytkowniku

Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. Portal tygodniksiedlecki.com używa cookies (ciasteczek), aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” i jej Zaufani Partnerzy używają plików cookies, aby wyświetlać swoim użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy. Korzystanie z naszego serwisu oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak, aby nie pobierała ona ciasteczek.