Zadbaj o swoją stronę internetową i pozyskuj więcej klientów!

Mazowsze

. 2020-09-02 15:21:08 liczba odsłon: 1413
Artykuł
sponsorowany
.

.

Dziś każdy poszukuje produktów, punktów usługowych lub opinii dotyczących danej marki w internecie. Nieodzowna częścią każdego biznesu staje się strona internetowa. Może to być zarówno prosta wizytówka, jaki rozbudowana witryna ze sklepem internetowym. Jak sprawić aby na Twoją stronę przychodziło więcej osób? Dowiesz się o tym z poniższego artykułu!

Przede wszystkim użyteczność!

Dobra strona internetowa jest estetyczna, umożliwia płynne i intuicyjne poruszanie się. Po drugie nie ma żadnych błędów, a odnośniki przenoszą do odpowiednich podstron. Dobra strona jest dostosowana do użytkowników mobilnych i działa w miarę szybko. Nie możesz oczekiwać od użytkowników, że będą czekać kilkanaście sekund na załadowanie się Twojej oferty.  

Klient powinien na Twojej stronie znaleźć wszystkie interesujące go informacje dotyczące Twojej firmy i oferowanych przez Ciebie produktów lub usług. Czym więcej unikatowych i wartościowych treści, tym lepiej!

Bądź widoczny w sieci! 

Jak pojawić się wyszukiwarce Google? Z pomocą przychodzi usługa pozycjonowania stron. Pozycjonowanie Katowice czy mniejsze, okoliczne miasta - to bez znaczenia, jeśli chcesz pojawić się w wyszukiwarce Google. Poszukaj dobrej i sprawdzonej agencji SEO, która zadba o Twoją widoczność w sieci. Do pozycjonowania wliczamy optymalizację techniczną strony, przygotowania treści nasyconych słowami kluczowymi oraz stały link building, czyli pozyskiwanie wartościowych linków przychodzących do danej strony. Dzięki tym działaniom pojawisz się wysoko w wynikach wyszukiwania na frazy związane bezpośrednio z Twoim biznesem, które wpisują użytkownicy - Twoi potencjalni klienci.

O czym pisać na stronie internetowej Twojej firmy?

Wielu przedsiębiorców nie lubi treści na swoich stronach internetowych. Część nie lubi pisać, inni boją się zdradzić konkurencji za dużo informacji. Wśród wielu króluje przeświadczenie "nie mam o czym pisać w mojej branży". Jednak to nie do końca prawda. Opisz jak najdokładniej swoje produkty, ich zastosowanie, odbiorcę docelowego, sposób w który pomogą rozwiązać Twoje problemy. Dobrym rozwiązaniem na treść jest sekcja porad lub bloga. Dziś blog nie służy tylko dzieleniu się nowinkami z życia firmy. Pisz o tym, jak użytkować Twoje produkty, kiedy mogą się przydać. Dziel się nowinkami branżowymi. Opisuj problemy Twoich klientów i podawaj rozwiązania - kierując na podstrony z Twoją ofertą. Dzięki temu zyskasz cenny ruch na stronę i pozyskasz osoby, które na początku nie były zainteresowane Twoim produktem, lecz pod wpływem treści podjęły decyzje o zakupie.

Czytaj także

Klauzula informacyjna
Szanowny Użytkowniku

Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. Portal tygodniksiedlecki.com używa cookies (ciasteczek), aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” i jej Zaufani Partnerzy używają plików cookies, aby wyświetlać swoim użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy. Korzystanie z naszego serwisu oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak, aby nie pobierała ona ciasteczek.