Przedsiębiorco: zobacz, jak efektownie urządzić domowe biuro!

Mazowsze

. 2021-05-18 12:28:41 liczba odsłon: 1203
Artykuł
sponsorowany
.

.

Domowe biuro to w okresie pandemii przestrzeń niezbędna do realizacji obowiązków zawodowych. Powinna być miejscem cichym i spokojnym, które nie rozprasza przez nadmiar bodźców. Sprawdź, w jaki sposób efektownie urządzić domowe biuro. Które elementy i akcesoria przydadzą się do zapanowania nad codziennym chaosem?

Zawieszka na klucze – abyś mógł otworzyć każde drzwi na swojej drodze!

Jeżeli działalność gospodarczą prowadzisz w swoim prywatnym mieszkaniu lub domu, na pewno doskonale znasz chaos, jaki może powstać, gdy odłożysz klucze w nieodpowiednie miejsce. Przestrzeni z dostępem chronionym przez zamki jest wokół nas coraz więcej. Furtka, drzwi do auta, drzwi do domu, drzwi do piwnicy, biurowy sejf, drzwi mieszkania na wynajem, drzwi siedziby firmy, szuflada biurowa zabezpieczona dodatkowym zamknięciem – to tylko niektóre z nich. Wystarczy uzbierać wszystkie klucze w jednym miejscu, by po chwili kompletnie nie mieć pojęcia, który służy do jakiego celu. Dlatego też świetną opcją będzie oznakowanie ich przy użyciu tanich i lekkich zawieszek. Wystarczy mały symbol lub po prostu napis, aby od razu wiedzieć, który zamek otwiera dana para kluczy. Tego typu rozwiązania ma w swojej ofercie marka Durable. A gdy obawiasz się, że pomimo zawieszek klucze i tak będą się gubić, znajdź dla nich praktyczną, wspólną przestrzeń – najlepiej w postaci metalowej skrzynki na klucze. Tak będzie prościej!

Artykuły, akcesoria i przybory papiernicze – zobacz, co przygotowała dla Ciebie marka Donau!

W żadnym biurze czy domowym gabinecie nie może zabraknąć akcesoriów i przyborów do pisania. Marka Donau, z myślą o codziennych potrzebach osób wykonujących pracę biurową, stworzyła serie produktów ułatwiających zapisywanie, notowanie, rysowanie i planowanie. W ofercie marki znajdziesz między innymi segregatory, przekładki do segregatorów, pudełka archiwizacyjne, teczki z gumką, koszulki na dokumenty, skoroszyty, plastikowe półki na dokumenty, pudełka na czasopisma, czyli artykuły idealne do przechowywania ważnych papierów, ale również akcesoria w postaci samoprzylepnych bloczków czy zakładek indeksujących. W ofercie znajdują się też kolorowe zakreślacze, korektory w płynie, markery permanentne, nożyczki biurowe czy plastikowe kosze na śmieci. Zakres produktowy jest bardzo szeroki i pozwala wyposażyć domową przestrzeń kompleksowo – od A do Z.

Burze mózgów, prezentacje ofert i spotkania z klientami – które akcesoria sprawdzą się do tego celu?

Podczas dynamicznej burzy mózgów i kreatywnej pracy zespołowej niezwykle przydatne okazują się filpcharty czy tablice magnetyczne. Służą one do notowania na bieżąco wszelkich pomysłów, następnie ich weryfikacji, selekcji i głębszego opracowywania wybranej kolektywnie koncepcji. W przypadku tych przedsiębiorców, u których praca i bezpośrednie spotkania z klientami są nieodzowne (branża deweloperska, budowlana, wnętrzarska, medyczna) świetną opcją są również plastikowe skoroszyty – idealne do przechowywania umów, regulaminów, aktów notarialnych i innego typu dokumentów.

Czytaj także

Klauzula informacyjna
Szanowny Użytkowniku

Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. Portal tygodniksiedlecki.com używa cookies (ciasteczek), aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” i jej Zaufani Partnerzy używają plików cookies, aby wyświetlać swoim użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy. Korzystanie z naszego serwisu oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak, aby nie pobierała ona ciasteczek.