Kolejne oszustwo na „pracownika banku”. Kobieta straciła 4 tys. złotych

Łuków

Paweł Świerczewski 2021-08-17 09:58:34 liczba odsłon: 1551
Fot. Aga Król

Fot. Aga Król

42-letnia mieszkanka powiatu łukowskiego padła ofiarą oszustwa.

Zadzwonił do niej mężczyzna, podający się za pracownika banku. Poinformował 42-latkę, że ktoś próbował włamać się na jej konto, w związku z czym zgromadzone na nim oszczędnością są zagrożone. Polecił zainstalować kobiecie aplikacje  AnyDesk i QuickSupport oraz zmienić hasło do ich autoryzacji. W efekcie łukowianka straciła kontrolę nad swoim kontem. 

- 42-latka poszła do banku i tam dowiedziała się, że na jej koncie ktoś zaciągnął prawie 20 tysięcy złotych kredytu. Z tej kwoty oszust zdążył już wypłacić niemal 4 tysiące złotych. Informując pracownika banku o rozmowie z rzekomym bankowcem, kobieta całkowicie zablokowała swoje konto i o oszustwie poinformowała łukowskich policjantów - relacjonuje oficer prasowy łukowskiej policji, asp. szt. Marcin Józwik

 

(za KPP w Łukowie)

Komentarze (1)

Komentarz został dodany

Twój komentarz będzie widoczny dopiero po zatwierdzeniu przez administratora

Dodanie komentarza wiąże się z akceptacją regulaminu

  • najstarsze

  • najnowsze

  • popularne

Klauzula informacyjna
Szanowny Użytkowniku

Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. Portal tygodniksiedlecki.com używa cookies (ciasteczek), aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” i jej Zaufani Partnerzy używają plików cookies, aby wyświetlać swoim użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy. Korzystanie z naszego serwisu oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak, aby nie pobierała ona ciasteczek.