Do Siedleckiej Spółdzielni Mieszkaniowej wpłynęła skarga na „nieprawidłowości w naliczaniu opłat za zużycie wody”. Zarząd SSM w odpowiedzi wydał oświadczenie.
Do Siedleckiej Spółdzielni Mieszkaniowej wpłynęła skarga na „nieprawidłowości w naliczaniu opłat za zużycie wody”. Zarząd SSM w odpowiedzi wydał oświadczenie.
Zwraca w nim uwagę, że pismo, które trafiło do Spółdzielni jest anonimowe - „Dokument nie zawiera podpisów ani załączonej listy osób popierającej wystąpienie”. Następnie poinformował, że omówienie zasad rozliczeń za wodę w spornym okresie, znajduje się na stronie internetowej SSM. I zadeklarował chęć spotkania z osobami, które mają, co do niego wątpliwości. Nadmienił jednak, że organizacja spotkania z autorami korespondencji jest niemożliwa, gdyż ci nie ujawnili swej tożsamości. Na koniec przedstawiono dane, z których wynika, że niewielu właścicieli lokali ostatecznie zdecydowało się złożyć do SSM pisemną reklamację na koszty wynikające z zużycia wody. Tych, co w dalszym ciągu uważają się za pokrzywdzonych, zaproszono do kontaktu.
Z pełną treścią oświadczenia zapoznacie się tutaj.
najstarsze
najnowsze
popularne