Dlaczego warto zainteresować się kupieniem opinii w Google?

Mazowsze

. 2023-04-24 08:58:40 liczba odsłon: 504
Artykuł
sponsorowany
.

.

Każdy właściciel firmy stara się jako może, aby jego usługi lub sprzedawane produkty były możliwie wysokiej jakości i spotykały się z pozytywnym odbiorem klientów. To na czym zależy też przedsiębiorcom to zbieranie pozytywnych opinii od zadowolonych klientów. Niestety realia są takie, że opinie są dość trudne do pozyskania, a konkurencja w niemalże każdej branży jest ogromna. To sprawia, że przynajmniej część przedsiębiorców stara się wesprzeć proces pozyskiwania opinii korzystając z usług firm zewnętrznych. Sprawdźmy szczegóły.

Dlaczego opinie na Google mają znaczenie?

Postarajmy się przypomnieć sobie dowolną sytuację, w której szukamy restauracji, sklepu z butami lub chociażby fryzjera. Z reguły nasze poszukiwania rozpoczynamy od wyszukiwarki Google. Wpisujemy frazę typu „restauracja Gdańsk blisko rynku” i czekamy chwilę, aby otrzymać wyniki wyszukiwania. Część z nich to oczywiście klasyczne reklamy. Pomijamy je i kierujemy wzrok w kierunku tzw. wizytówki Google Maps.
Wizytówka mówiąc najprościej to profil firmy zawierający podstawowe informacje o danej firmie plus zdjęcia.
W przypadku restauracji będzie to zatem nazwa, adres, godziny otwarcia. Najważniejszą z punktu widzenia właściciela lokalu są jednak pozytywne opinie wystawiane przez klientów. Wizytówka Google wbrew niektórym opiniom pełni o wiele ważniejszą rolę niż można by się spodziewać.

Jakie profity niesie za sobą posiadanie pozytywnych opinii w Google Maps

Klienci podejmując decyzje o skorzystaniu z usługi lub zakupu produktu kierują się z reguły dwoma czynnikami. Ceną oraz opiniami. W przypadku restauracji te które mają pozytywną opinię mogą liczyć na większe zainteresowanie gości. Nie jest jednak tajemnicą, że każda restauracja ma ten sam cel. Dlatego od samego początku istnienia naszego biznesu należy dbać nie tylko o informacje zawarte w wizytówce Google, ale możliwie największą liczbę pozytywnych opinii.

Wizytówka Google buduje wizerunek firmy, wspiera pozycjonowanie lokalne, które jest szczególnie ważne w przypadku lokali gastronomicznych, jak również poprawia pozycję w wynikach wyszukiwarki Google.
Wiemy zatem, że zdecydowanie warto pamiętać o wizytówce Google jako jednym z elementem obecności w sieci.

Jest jeszcze jeden argument, dla którego warto być obecnym na mapach Google. Będąc w podróży często nie znamy okolicy. Chcąc zatrzymać się na obiad w naturalny sposób sięgamy po smartfona wyposażonego w wyszukiwarkę Google i sprawdzamy jakie lokale znajdują się w pobliżu. Co ciekawe mapy Google siłą rzeczy wskażą nam lokale w najbliższej okolicy, a nie oddalone o 50 km i więcej. W taki właśnie sposób przydrożne zajazdy pozyskują sporą część swoich klientów.

Zabieganie o opinie Google nie zawsze jest łatwe

Już jakoś tak, że pomimo zadowolenia z usług niechętnie pozostawiamy swoją opinię. Ich brak lub niewielka ilość to jednak połowa problemu. Gorzej, gdy nieuczciwa konkurencja zamieści kilka negatywnych ocen dla naszego sklepu lub restauracji. Wówczas istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo utraty potencjalnych klientów. Wszystko przez statystykę. Widząc jedną pozytywną recenzję obok negatywnej opinii, łatwiej jest oprzeć się na tej negatywnej. Kilka takich negatywnych opinii może skutecznie zniweczyć cały wysiłek włożony w zdobywanie dobrych opinii. Co gorsza, negatywne opinie nie muszą mieć wiele wspólnego z jakością świadczonych przez daną firmę, restaurację usług. Są po prostu celowym działaniem wymierzonym w okoliczną konkurencję. Na domiar złego zasady Google są dość rygorystyczne i usunięcie negatywnej opinii jest trudne, a to oznacza, że mogą pozostać i szkodzić nam przez wiele miesięcy. Fałszywe opinie to przykry objaw walki konkurencyjnej, z którym trudno jest walczyć. Grunt, że nie świadczą wcale o jakości twoich usług.

Jedyną opcją, jaka wydaje się wówczas mieć rację bytu jest zwiększenie ilości pozytywnych opinii, tak aby poprawić statystykę ocen widoczną w naszej wizytówce. Dobra wiadomość dla przedsiębiorców jest taka, że opinie na Google można kupić. W internecie znajdziemy setki firm zajmujących się tego typu procederem. Możesz na przykład skorzystać z usług firmy Szybkielajki.pl jeżeli chcesz kupić prawdziwe opinie Google w niewielkiej cenie.

Pozytywne i negatywne opinie to często być albo nie być lokalnego biznesu

Opinie, rekomendacje, recenzje. To one coraz częściej decydują o powodzeniu naszego biznesu. Dlatego, jeśli tylko zauważymy, że na naszej wizytówce pojawiają się negatywne komentarze, nie mamy chwili do stracenia. Trzeba działać, aby nie odstraszyć potencjalnych klientów. W takiej sytuacji warto kupić opinie Google.

Im więcej pozytywnych opinii zbierze dany sklep, restauracja tym łatwiejsze staje się przekonanie niezdecydowanych klientów do wybrania właśnie tego miejsca.
Nie bójmy się też prosić klientów o wystawienie opinii. Mówmy wprost, że każda taka wzmianka pomoże twojej firmie. Dla klientów to chwila, dla nas pozytywne opinie Google to nieoceniona pomoc.

Dodawanie opinii Google dobrze jest realizować przez firmy, które świadczą usługi tego typu. Ważne jest, aby były one realizowane systematycznie. Wówczas wygląda to naturalniej. Naszym celem jest dbanie o wysoki poziom zamieszczonych opinii, a nie walka o ich ilość.

Czytaj także

Klauzula informacyjna
Szanowny Użytkowniku

Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. Portal tygodniksiedlecki.com używa cookies (ciasteczek), aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” i jej Zaufani Partnerzy używają plików cookies, aby wyświetlać swoim użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy. Korzystanie z naszego serwisu oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak, aby nie pobierała ona ciasteczek.