Żeby już więcej tak nie było

Siedlce

0000-00-00 00:00:00 liczba odsłon: 2651
Jest już czysto, czyli budynku nie ma, fot. Marian Przeździak

Jest już czysto, czyli budynku nie ma, fot. Marian Przeździak

Szanowna Redakcjo, po przeczytaniu artykułu w Internecie na temat rozebranego już budynku w Siedlcach przy ul. Łukasińskiego 28 "Rondo" autorstwa Ana chciałbym zapytać, jako że jestem studentem architektury Politechniki Śląskiej oraz urodzonym siedlczaninem, o współpracę autora owego artykułu przy temacie "Ochrona zabytku", który miałby na celu pokazanie możliwości nowej adaptacji zdegradowanego budynku, posiadającego walory historyczne, estetyczne itp. przez wybór najlepszej funkcji dla niego oraz szansę uznania przez mieszkańców miasta jako obiekt niezapomniany.

Wyżej opisany temat jest przedmiotem zajęć na Wydziale Architektury i ma na celu kształtowanie myśli o zabytkach i ich roli we współczesnym świecie. W przypadku zainteresowania współpracą i głębszego omówienia szczegółów proszę o kontakt - napisał pragnący zachować anonimowość Internauta. 

Bardzo się cieszę, że poruszony przeze mnie temat spotkał się z takim zainteresowaniem Internautów. Wstępnie zgodziłam się na podjęcie współpracy z autorem tego maila.

Tymczasem Pan Marian Przeździak przysłał nam zdjęcie pustego już placu po budynku dawnej noclegowni kolejowej, która mieściła się przy ul. Łukasińskiego 28 w Siedlcach. (Ana)

O rozbiórce budynku dawnej noclegowni kolejowej pisałam w informacjach:

» Migawki z remontu
» Cegiełka po cegiełce?
» Co się dzieje z cegłami z rozbieranego budynku?
» Rondo?
Komentarze (5)

Komentarz został dodany

Twój komentarz będzie widoczny dopiero po zatwierdzeniu przez administratora

Dodanie komentarza wiąże się z akceptacją regulaminu

  • najstarsze

  • najnowsze

  • popularne

Klauzula informacyjna
Szanowny Użytkowniku