Od jutra El Greco będzie promował Siedlce

Mazowsze

0000-00-00 00:00:00 liczba odsłon: 3175

1 lutego ruszy drugi etap, trwającej od 15 stycznia do 28 lutego, kampanii promocyjnej Mazowsza. Na 60 billboardach w Warszawie i 30 w regionie pojawi się cała palma kurpiowska z pięcioma hasłami.

Jedno z nich brzmi: "A Ty już wiesz, gdzie jest jedyne w Polsce płótno pędzla El Greco? W Siedlcach".

Przez ostatnie dwa tygodnie fragment palmy kurpiowskiej, pomyślanej jako kolaż z: nart, piłek do kosza, aparatów fotograficznych, plecaków, kasków, słoneczników i głośników mogli oglądać na billbordach oraz 30-sekundowych fotokastach pasażerowie metra, czekający na peronach. W ostatnim kadrze filmu pojawiało się znane z billboardów pytanie: „A Ty już wiesz?”. Ta sama zagadka wyświetlała się na: portalach internetowych – wp.pl i goldenline.pl oraz w pociągach Kolei Mazowieckich i w prasie regionalnej. 

• A Ty już wiesz, gdzie na Mazowszu są najwyższe palmy? Na Kurpiach – w Łysych k. Ostrołęki
• A Ty już wiesz, gdzie jest jedyne w Polsce płótno pędzla El Greco? W Siedlcach
• A Ty już wiesz, gdzie Gombrowicz pisał „Ferdydurke”? We Wsoli k. Radomia
• A Ty już wiesz, gdzie Skłodowska-Curie była guwernantką? W Szczukach k. Ciechanowa
• A Ty już wiesz, skąd Chopin wysłał ostatni list przed emigracją? Z Płocka.

"Pytania te mają zainteresować mieszkańców Warszawy i Mazowsza mało znanymi faktami z życia regionu, zaintrygować, sprowokować do refleksji i rozbudzić ciekawość Mazowsza" - czytamy na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego.

"Celem kampanii jest zaprezentowanie nowego, spójnego wizerunku Mazowsza – jako regionu silnego, prężnego, dynamicznego i innowacyjnego, a przy tym pełnego osobliwości oraz wyjątkowej tradycji i kultury. Kampania, ma także pomóc w repozycjonowaniu Mazowsza w stosunku do Warszawy. Tak, by pokazać unikalne walory regionu, którego częścią jest stolica, a nie regionu, który stolicę jedynie otacza.

Kolejnym krokiem w promocji województwa będzie kampania turystyczna. Po etapie „rozbudzenia ciekawości” pojawi się konkretna propozycja turystyczna dla mieszkańców regionu. (...) Kampania rozpocznie się w trzecim kwartale tego roku, gdy mieszkańcy województwa są jeszcze pod wrażeniem minionych urlopów i korzystając z dogodnej pogody, chętnie zaplanują kilkudniowy odpoczynek na terenie województwa.

Kampania finansowana będzie ze środków unijnych – projekt znalazł się na liście rankingowej w ramach Działania 6.2 Turystyka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckie (RPO WM)". (opr. Ana)

Pozostaje nam tylko mieć nadzieję, że palma kurpiowska faktycznie przyciągnie, a nie odstraszy potencjalnych turystów, a gdy już zechcą odwiedzić nasze strony Koleje Mazowieckie poradzą sobie z tą zakładaną masową turystyką. (Ana)

Komentarze (0)

Komentarz został dodany

Twój komentarz będzie widoczny dopiero po zatwierdzeniu przez administratora

Dodanie komentarza wiąże się z akceptacją regulaminu

Klauzula informacyjna
Szanowny Użytkowniku

Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. Portal tygodniksiedlecki.com używa cookies (ciasteczek), aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” i jej Zaufani Partnerzy używają plików cookies, aby wyświetlać swoim użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy. Korzystanie z naszego serwisu oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak, aby nie pobierała ona ciasteczek.