"Pozory mylą, dowód nie"

Węgrów

2015-07-13 18:21:21 liczba odsłon: 2318

W czerwcu zainaugurowano kampanii "Pozory mylą, dowód nie" prowadzonąj przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce - Browary Polskie. Hasło kampanii brzmi: "Odpowiedzialny sprzedawca".

 Celem kampanii jest zapobieganie sprzedaży alkoholu osobom nieletnim. Dla sprzedawców utworzono bezpłatną  internetową platformę szkoleniową. Korzystający z niej podnoszą swoje kwalifikacje, uczą się asertywnych zachowań dotyczących odmowy sprzedaży.

Szkolenie dostępne jest online na platformie www.odpowiedzialnysprzedawca.pl. Składa się ono  z dwóch części: testowej, poświęconej zagadnieniom prawnym dotyczącym sprzedaży i udostępniania napojów alkoholowych osobom niepełnoletnim. W cześci interaktywnej są  gry uczące asertywnej obsługi młodych klientów podejmujących próby zakupu alkoholu.

Głównym celem prowadzonej  kampanii jest informowanie, jak też zachęcanie sprzedawców do uczestniczenia w szkoleniach i przede wszystkim odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu.(za KPP Węgrów)

Komentarze (0)

Komentarz został dodany

Twój komentarz będzie widoczny dopiero po zatwierdzeniu przez administratora

Dodanie komentarza wiąże się z akceptacją regulaminu

Klauzula informacyjna
Szanowny Użytkowniku

Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” zaktualizowała swoją Politykę Prywatności. Portal tygodniksiedlecki.com używa cookies (ciasteczek), aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka” i jej Zaufani Partnerzy używają plików cookies, aby wyświetlać swoim użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy. Korzystanie z naszego serwisu oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak, aby nie pobierała ona ciasteczek.