Pracownicy banku stosowali nękającą windykację? Bank musi przeprosić klienta.
rys. M. Andrzejewski
Pracownicy banku stosowali nękającą windykację? Bank musi przeprosić klienta.
5 tys. zł – tyle musi zapłacić Getin Noble Bank panu Sylwestrowi, mieszkańcowi Celejowa w gminie Wilga. Ponadto musi go przeprosić za zachowanie swoich pracowników.
- Jestem usatysfakcjonowany z wyroku - mówi mężczyzna. - Co prawda domagałem się 20 tysięcy złotych, ale mniejsza o to. Tak naprawdę nie o pieniądze chodziło, lecz o przeprosiny.
PRZECIEŻ SAM UDERZYŁEŚ...
Pan Sylwester mieszka w Celejowie, prowadzi myjnię i warsztat wulkanizacyjny. Kilka lat temu wziął kredyt w Getin Noble Bank, ale miał problemy z jego spłacaniem. Pracownicy banku kontaktowali się z nim telefonicznie, wysyłali też pisemne upomnienia. Bezskutecznie. 7 kwietnia 2014 roku jeden z pracowników terenowych banku przyjechał do firmy pana Sylwestra. Ten zdenerwował się, że w obecności klientów jest stawiany w negatywnym świetle. Twierdził, że nie posiada zadłużenia. Pomiędzy mężczyznami doszło do szarpaniny i wymiany pejoratywnych określeń. Na miejsce przyjechała policja.
najstarsze
najnowsze
popularne